Handmade Wedding | D + V

El David i la Victòria es van casar el passat 26 de Juliol al Mas del Mar. Una masia de Sant Pere Pescador i situada a pocs metres d’una de les platges més maques de la zona.

El casament va ser 100% handmade. Tant els nuvis com els convidats van donar un cop de mà a l’hora d’acabar de decorar tant la masia com l’entorn que els rodejava. També hi van aportar el seu granet de sorra Cris Catering, que a més d’encarregar-se del convit, també van dedicar gran part del seu temps a decorar les taules.

Un casament que no hi va faltar de res! Somriures, emocions, gresca i fins i tot  focs artificials a carreg del germà del nuvi.

A continuació podeu veure el videoclip del casament de D + V !!

Que sigueu molt feliços!!

 

Acerca de weddingsart

Wedding’s Art somos Anaïs y Àlex, fotógrafa y videógrafo respectivamente. Wedding's Art | Wedding photographer BarcelonaNos gusta viajar, reír, pasarlo bien y sobretodo disfrutar con nuestro trabajo.

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: