Surprise engagement proposal | Alberto & Aroha

L’Alberto va decidir sorprendre a l’Aroha demanant-li per casar-se devant de familiars i amics.

El lloc escollit va ser la guingueta Sa Bauma nit de Tossa de Mar, ubicat a la platja Mar Menuda. Un camí d’antorxes, indicava el camí que havíen de seguir fins arribar a una taula il·luminada amb espelmes al costat del mar. Un lloc idílic per demanar-li compromis.

La festa la van animar els amics de Sabor Rumbero.

Amb el vídeo hem buscat de transmetre l’alegria, nervis, sorpresa i felicitat d’aquest moment únic i irrepetible. Així com també la festa i la celebració de després.

Per nosaltres va ser tot un plaer compartir aquest gran moment amb vosaltres dos, i encara més a Tossa de Mar que és casa nostra.

Enhorabona Alberto i Aroha per aquest nou camí que comenceu junts!!

Acerca de weddingsart

Wedding’s Art somos Anaïs y Àlex, fotógrafa y videógrafo respectivamente. Wedding's Art | Wedding photographer BarcelonaNos gusta viajar, reír, pasarlo bien y sobretodo disfrutar con nuestro trabajo.

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: